آموزش میکاپ اسموکی

آموزش میکاپ اسموکی

درست است که ویژگی های صورت گرد می تواند شما را جوان تر نشان دهد، اما گاهی اوقات می تواند چهره شما را بیش از حد چاق به نظر برساند. اگر می خواهید از گردی و پری صورت خود بکاهید، می توانید با استفاده از آموزش میکاپ اسموکی، کرم پودر و کانسیلر تیره آن را کشیده تر نشان دهید.

در زیر به معرفی نوع میکاپ صورت گرد و  اصول آرایش آن می پردازیم. با آموزشگاه آرایشگری محمودی همراه باشید.

آموزش میکاپ چشم اسموکی

آموزش میکاپ چشم اسموکی به شرح زیر است:

فونداسیون: ابتدا زیرسازی مناسب برای صورت خود تهیه کنید.برای این کار باید پوستی یکدست، بدون فریم و بدون چروک ایجاد کنید و برای این کار می توانید دوره آموزش میکاپ اسموکی دخترانه را در آموزشگاه آرایشگری محمودی بگذرانید.

آرایش اسموکی ساده

پوست را برای آرایش آماده کنید.

قبل از شروع هر نوع آرایشی مانند چشم اسموکی، باید پوست خود را با دقت آماده کنید. این مرحله مهم به پرایمینگ و آماده سازی پوست برای سایه چشم دودی اختصاص دارد و می تواند اساسی ترین مرحله برای ایجاد یک پایه صاف و یکدست برای استفاده از سایه چشم و خط چشم باشد.

آموزش میکاپ اسموکی لایت

استفاده از پرایمر در آموزش میکاپ اسموکی لایت بسیار مهم است، چه آرایش چشم اسموکی باشد، این مرحله را نباید از دست بدهید. پرایمر که به عنوان محصول پایه استفاده می شود، پوست را به بهترین شکل آماده می کند و پایه ای ایده آل برای زدن سایه چشم و خط چشم ایجاد می کند.

پوست خود را با پرایمر آماده کنید تا به ایجاد پوستی صاف و آماده آرایش کمک کند. این عمل کمک می کند آرایش بهتر به پوست بچسبد و ماندگاری بیشتری داشته باشد. علاوه بر این، پرایمر پوست را سنگین نمی کند و پایه ای یکنواخت برای آرایش ایجاد می کند.

برای استفاده از پرایمر ابتدا پوست خود را با یک مرطوب کننده مناسب آماده کنید. سپس از یک برس آرایشی بزرگ و نرم استفاده کنید تا پرایمر را با دقت و به طور یکنواخت روی پوست پشت پلک خود بمالید. سپس یک تا دو دقیقه صبر کنید تا پرایمر کاملا جذب پوست شود. در این مدت پوست شما برای کرم پودر آماده است.

آموزش میکاپ اسموکی تیره

پرایمر کار خود را انجام می دهد و پوست شما مانند آهنربایی به سایه چشم به انگشتانتان می چسبد. این یک مرحله مهم آموزش میکاپ اسموکی تیره در آماده سازی پوست شما برای آرایش چشم اسموکی و سایر انواع آرایش است که به بهبود کیفیت و ماندگاری آرایش شما کمک می کند.

سایه چشم: رنگ مورد علاقه خود را برای رنگ آمیزی تمام چشمان خود انتخاب کنید. در تمام زمینه های روش کار کنید. با رنگ تیره شروع کرده و به تدریج آن را روشن کنید تا یک گرادیان ایجاد شود.

یک رنگ تیره بزنید: وقت آن است که پشت پلک های خود را با رنگ تیره با استفاده از قلم مو بپوشانید. چشم را کم کم از پایین و از بالا شروع کنید و کل چشم را با این رنگ بپوشانید. در این نوع آموزش میکاپ اسموکی، آموزش کامل و اصولی آرایش چشم بسیار مهم است.

آرایش ابرو: اجازه دهید ابروها حالت اولیه خود را نشان دهند. سپس از رنگ پودر برای عمق بخشیدن به قوس مرکزی استفاده کنید و سپس از رنگ دکمه ابرو برای عمق بخشیدن به ریشه چشم استفاده کرده و سپس می توانید آرایش کنید.

میکاپ اسموکی عربی

میکاپ اسموکی عربی با رژ لب قرمز آرایش شبانه هستند و معمولا در روز استفاده نمی شوند. در آرایش های سنگین مانند چشم دودی و میکاپ اسموکی عربی، چشم ها بیشترین توجه را دارند. بنابراین لایه بندی پوست در پشت پلک بسیار مهم است.

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک های آرایش، میکاپ اسموکی عربی است که ترکیبی از میکاپ دودی و شیمر است. این استایل می تواند چشمان شما را جذاب تر کند.

میکاپ اسموکی شاین

آموزشگاه آرایشگری محمودی بیان می کند که میکاپ اسموکی شاین از نوع کلاسیک است. برای آموزش سایه اسموکی، رنگ های تیره مانند سیاه، خاکستری و قهوه ای تیره اغلب به عنوان پایه استفاده می شود. سایه های براق مانند نقره ای، طلایی یا برنزی نیز برای درخشش بیشتر اضافه می شود.

برای عروسی می توانید از رنگ های دودی استفاده کنید. از این سایه چشم می توان برای همه مراسمات از آرایش چشم دخترانه گرفته تا آرایش چشم رسمی و شیک استفاده کرد.

آموزش آرایش اسموکی

آرایش صورت گرد

انتخاب آرایش و خط چشم مناسب برای آرایش صورت گرد می تواند به کاهش حجم گونه ها و تمرکز روی چشم ها کمک کند. بهترین خط چشم برای صورت های گرد، خط چشم گربه ای یا خط چشم باریک است. استفاده از ریمل یا خط چشم رنگی چشمان شما را در مرکز توجه قرار می دهد.

مدل ابرو برای صورت های گرد

فرم ابروهای شما تاثیر زیادی بر گرد یا کشیده شدن صورت شما دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید از عرض و گردی صورت خود بکاهید، یک ابروی S شکل با قوس متوسط ​​انتخاب کنید. این مدل ابرو چشمان شما را به سمت بالا می کشد و تمرکز را از پهنای صورت شما دور می کند. در حالی که ابروهای صاف یا گرد می توانند صورت شما را کوتاه تر نشان دهند.

کانتور برای صورت های گرد

در آموزش میکاپ کانتورینگ یکی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی است که می‌توان از آن برای صورت‌های گرد و چاق استفاده کرد تا باریک‌تر و زاویه‌دارتر به نظر برسند. برای ایجاد زوایای بیشتر روی صورت و کاهش گردی صورت از خطوط اولیه استفاده کنید.

رنگ کانتوری که انتخاب می کنید باید دو تا سه درجه تیره تر از رنگ پوست و مات باشد. برای کشیده‌تر نشان دادن صورت گرد، زیر استخوان‌های گونه، استخوان‌های شقیقه و خط رویش موها را کانتور کنید.

هایلایت برای صورت گرد

برای تکمیل خطوط صورت گرد خود باید از هایلایتر استفاده کنید. هایلایتر کمک می کند تا به جای پهنای صورت، تمرکز آرایش روی قسمت مرکزی صورت و قسمت هایی که باید برجسته شوند. برای صورت های گرد، هایلایتر را به مرکز پیشانی، مرکز چانه و پل بینی خود بزنید. علاوه بر این، استفاده از هایلایت در قسمت بالایی ماهیچه های سیب می تواند ساختار استخوانی صورت را برجسته تر کند.

نحوه زدن رژگونه روی صورت گرد

در آموزش میکاپ اکثر مردم فکر می کنند که استفاده از هایلایتر برای صورت گرد باعث می شود صورت پرتر به نظر برسد، اما در واقعیت، این مهم است که چگونه رژگونه را در کجای صورت خود بمالید.

به عنوان مثال، استفاده از محصول روی سیب های گونه می تواند صورت شما را حجیم تر نشان دهد، اما اگر آن را به صورت مورب به سمت بالا روی استخوان های گونه خود بمالید، می تواند زاویه جدیدی برای صورت شما ایجاد کند که در آموزشگاه آرایشگری آموزش داده می شود.

رژ لب برای صورت های گرد

بهتر است قبل از زدن رژ لب، مرز لب را با خط لب مشخص کنید. این به برجسته شدن لب های شما کمک می کند. می توانید از همان مداد لب یا نوع دیگری از رژ لب مدادی برای برجسته کردن لب های خود یا از رژ لب مدادی از همان طیف رنگی در کنار مداد لب خود استفاده کنید.

آموزش کانتور بینی

کانتورینگ بینی می تواند شکل بینی کاملی ایجاد کند که بستگی به کانتورینگ با توجه به شکل و اندازه بینی دارد. با آموزش کانتور بینی همراه ما باشید.

کانتور بینی پهن

بینی پهن به اندازه کافی صاف نیست. شناسایی این نوع بینی ها آسان است. معمولاً یک بینی پهن به طور مستقیم با گونه ها در یک راستا قرار می گیرد. از این رو باید ابعادی به پهلوها داد تا بینی پهن و گوشتی شکل بگیرد.

کانتور بینی باریک و بلند

یک بینی باریک دارای پل بسیار نازک و باریکی است، بنابراین بینی باید به گونه ای شکل داده شود که کمی پهن تر و کوتاه تر به نظر برسد. ابتدا با رعایت فاصله مناسب خطوطی را در دو طرف بینی بکشید. سپس بقیه قسمت های مرکز را با هایلایتر ضخیم تری پر کنید. نیمی از نوک بینی را مشخص کنید تا کوتاهتر شود.

کانتور بینی مثلثی

بینی مثلثی دارای سوراخ های بینی بسیار پهن تری است و بینی زیر ابروها باریک است. برای ایجاد یک بینی مثلثی، باید یک خط صاف و واضح از زیر ابتدای ابرو تا نوک بینی بکشید. همچنین می توانید طرحی نیم دایره ای روی حباب بینی بکشید تا نوک بینی مشخص تر شود.

کانتور بینی گوشتی و گرد

در این حالت سوراخ های بینی پهن و پل بینی نازک است. نوک بینی در این حالت گوشتی تر از بینی مثلثی است. برای کانتور بینی گوشتی و اصلاح شکل پیازی آن، خطوط مستقیم کانتور بینی را تا نوک بینی و گردی بینی گسترش دهید. محو شدن خط کانتور به سمت پایین می تواند سوراخ های بینی را کوچکتر نشان دهد.

کانتور بینی کج

پل بینی کج یک خط مستقیم نیست، بلکه کمی ناهموار است (مانند بینی عقابی) یا به یک طرف کج شده است. این سخت ترین شکل بینی برای کانتور کردن است، اما با کمی تمرین می توانید بینی خود را زیباتر کنید.

 برای کانتور کردن بینی کج یا عقابی، گردن خود را کمی کج کنید و مستقیم به جلو نگاه کنید. تا جایی که ممکن است یک جفت خط موازی از ناحیه ابرو بکشید. هنگامی که خطوط خود را کاملا محو کردید و آن را با فونداسیون زیرین ترکیب کردید، بینی شما یکدست به نظر می رسد. برای به حداقل رساندن انحنای بینی خود، با احتیاط هایلایتر روی پل بینی خود بزنید.

میکاپ اسموکی

آموزش میکاپ چشم پف دار

برای چشم های پف کرده، سایه چشم مناسب می تواند به ایجاد چشم های عمیق و چشمگیر کمک کند. در آموزش میکاپ چشم پف دار به طور کلی، انتخاب رنگ سایه چشم باید بر اساس رنگ پوست، رنگ چشم و لباسی باشد که می پوشید. برای چشم‌های پف‌کرده، انتخاب رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز توصیه نمی‌شود زیرا این رنگ‌ها توانایی برجسته‌تر کردن چشم‌های پف‌کرده را دارند.

برای این نوع چشم ها بهتر است از رنگ های نقره ای، خاکستری، بژ و کرم استفاده کنید زیرا این رنگ ها باعث تحریک پوست و پف چشم نمی شوند و تعادل رنگی را در چشم ایجاد می کنند. همچنین برای ایجاد جلوه عمقی در چشم های پف کرده می توانید از سه رنگ تیره، متوسط ​​و روشن استفاده کنید.

آموزش میکاپ روزانه

آرایش روزانه می تواند به ما کمک کند اعتماد به نفس داشته باشیم. با رعایت نکات مهمی مانند پاکسازی و آماده سازی پوست، استفاده از محصولات مناسب و توجه به جزئیاتی مانند سایه چشم، خط چشم و رژگونه می توانیم ظاهری طبیعی و زیبا به خود ببخشیم.

همچنین، به یاد داشته باشید که استفاده از تکنیک هایی مانند فونداسیون، پودر سفت کننده و اسپری سفت کننده برای مراقبت از پوست و ماندگاری بیشتر آرایش بسیار مهم است. هدف اصلی آموزش میکاپ حرفه ای پوشاندن کامل تمام عیوب پوست نیست، بلکه برجسته کردن زیبایی طبیعی و نقاط قوت صورت است. آموزش میکاپ روزانه با موارد زیر مشخص می شود:

  • طبیعی: با توجه به هدف آرایش روزانه، در این آرایش باید با استفاده از محصولات روشن و رنگ های پاستلی به ظاهری طبیعی دست یافت.
  • پوشش سبک: یکی از مشخصه های آرایش روزانه استفاده از پوشش سبک بر روی پوست است، این نوع آرایش به پوست اجازه تنفس می دهد و طبیعی به نظر می رسد.
  • تمرکز روی چشم ها: آرایش روزانه عمدتاً روی چشم ها متمرکز است. در این ظاهر از خط چشم، ریمل و سایه چشم استفاده کنید تا جذابیت چشم هایتان را افزایش دهید.
  • رنگ طبیعی لب: برای آرایش روزانه معمولا ترجیح داده می شود رژ لبی با رنگ طبیعی و ملایم انتخاب کنید. این نوع رنگ ها ظاهری تازه و طبیعی به لب ها می بخشد.
  • پوست خود را سالم نگه دارید: روتین آرایش شما نیز بر حفظ و مراقبت از پوست شما تمرکز دارد. از محصولات مرطوب کننده و مغذی استفاده کنید تا پوستتان سالم و درخشان بماند.

کلام آخر

 در این نوشتار به آموزش میکاپ اسموکی پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدرک فنی حرفه ای میکاپ با همکاران ما در آموزشگاه آرایشگری محمودی تماس حاصل نمایید.